ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ME ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΒΙΝΤΕΟ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑΡΑ ΜΑΣ!!

ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ BLOG, ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΠΟΨΕΙΣ, ΑΦΗΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ''ΟΠΑΔΩΝ'' ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ.



Τα κειμενα της σελιδας δεν εκπροσωπουν το σωματειο και την ευθυνη φερουν μονο οι συγγραφεις των. Επιτρέπετε η αναδημοσίευση μονο οταν αναφαίρετε το blog. Στο blog θα εκφραζονται και πολιτικοποιημενες αποψεις και κοινωνικα θεματα, περα απο την ενημερωση σας γυρω απο αθλητικα θεματα.

Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

ΜΕΓΑΛΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΥΝΤΙΑΛ ....και ο λογαριασμος του καναπε!!!






Η Ομοσπονδία Ελληνικών Κοινοτήτων Νοτίου Αφρικής έχει ήδη εξασφαλίσει πανω απο 5.000 εισιτήρια για τους αγώνες της εθνικής μας ομάδας, ενώ πάνω από 4.000 υπολογίζονται οι Έλληνες φίλαθλοι που καταφτάνουν αυτές τις ημέρες στη χώρα.

Σε αυτούς θα προστεθούν και οι ομογενείς από χώρες της Αφρικής που θα κατεβούν μαζικά στο Μουντιάλ.

«Είναι μεγάλη η χαρά μας και η υπερηφάνεια μας να έχουμε κοντά μας την Εθνική Ελλάδος. Οι ελληνικές σημαίες, που κυματίζουν παντού με τις σημαίες των άλλων κρατών, είναι κάτι το πρωτόγνωρο και μας εμψυχώνει ακόμα περισσότερο» μας λέει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Τάσος Χριστοφόρου, ο οποίος είχε την τύχη, που πολλοί ομογενείς θα ζήλευαν: να δει από κοντά τους Έλληνες ποδοσφαιριστές στην προπόνησή τους στο Ντέρμπαν.


«Επί μία ώρα, οι ποδοσφαιριστές μας υπέγραφαν αυτόγραφα, κάτι που έδωσε μεγάλη χαρά, ειδικά στα παιδιά μας. Έχουμε συντονιστεί όλοι- σύλλογοι, κοινότητες- για να γιορτάσουμε ελληνικά. Θα στήσουμε υπαίθρια γλέντια ελληνικά, με σούβλες και ψητά, σε όλες τις πόλεις όπου θα παίξει η Ελλάδα. Για όσους δεν θα μπορέσουν να μπούνε στο γήπεδο θα έχουμε γιγαντοοθόνες» επισημαίνει.


Μπορεί το Πορτ Ελίζαμπεθ, όπου θα παίξει η εθνική μας ομάδα τον πρώτο της αγώνα με την Κορέα, να απέχει 800 χιλιόμετρα από τα μεγάλα κέντρα του Ελληνισμού της Ν. Αφρικής, αυτό όμως δεν πτοεί κανέναν, θα μας πει ο Συντονιστής ΣΑΕ Αφρικής, Εγγύς και Μέσης Ανατολής, Χάρης Γκουβέλης, δεύτερης γενιάς ομογενής, από το Γιοχάνεσμπουργκ.

Και είναι βέβαιος ότι το γήπεδο, χωρητικότητας 46.000 θεατών θα... δονείται υπέρ της Ελλάδας.

«Παραλήρημα χαράς είναι η μόνη σωστή έκφραση για το πώς αισθανόμαστε όλοι εμείς εδώ. Έχουμε σημαιοστολίσει τα σπίτια μας, τα αυτοκίνητά μας, τα γραφεία μας με τα χρώματα τα ελληνικά. Ακόμα και ο Μητροπολίτης μας, ο κ. Σεραφείμ, μνημόνευσε στην εκκλησία υπέρ της Ελλάδος. Μεγάλη η συγκίνηση μας. Θα πάμε με πούλμαν στο Πορτ Ελίζαμπεθ, το Σάββατο, στο Πολοκουάνε στις 17 και στο Μπλου Φοντέιν, στις 24 Ιουνίου. Επίσης, έχουμε συνδράμει την ελληνική πρεσβεία, ώστε έξω από κάθε γήπεδο που θα παίξει η εθνική μας, να υπάρχει κιόσκι όπου στελέχη της πρεσβείας να παρέχουν τις απαραίτητες διευκολύνσεις στους Έλληνες φιλάθλους» μας αναφέρει ο κ. Γκουβέλης.


πηγη: διαφορες πηγες (ΑΠΕ-ΜΠΕ κ.α.)




Σχολιο του Μπλογκ: Πολλα συγχαρητηρια σε ολους οσους συντονισαν αυτην την τεραστια κινητοποιηση (για αυτο προκειται) και δεν επανελαβαν λαθη παρελθοντων ετων, οπου η Εθνικη Ελλαδος να γινει περιοδευων θιασος (Μουντιαλ ΗΠΑ) με το γνωστο αγωνιστικο και οχι μονο αποτελεσμα!!!

Η ουσια ομως ειναι αλλου, εμεις οι υπολοιποι Ελληνες, αραγε θα βρουμε τον τροπο, να συντονιστουμε μεταξυ μας?



ΚΑΙ ΟΙ ''ΒΟΥΒΟΥΖΕΛΕΖ'' ΣΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΣΑΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ, ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ!!



παμε τωρα και στο δευτερο μερος της αναρτησης......


Ένα δισεκατομμύριο ευρώ θα ξοδέψουμε για το... Μουντιάλ!


Πίτσες, σουβλάκια, μπύρες και μια καινούργια τηλεόραση 40 ιντσών. Αυτά συνθέτουν το σκηνικό κάθε μεγάλης ποδοσφαιρικής διοργάνωσης. Τι κι αν έχουμε κρίση ο Έλληνας θα πληρώσει για να... απολαύσει την Εθνική Ομάδα.

Στην οθόνη της τηλεόρασης οι φιγούρες των παικτών εναλλάσσονται με τα πλάνα της κάμερας από την εξέδρα. Στο τραπεζάκι μπροστά από τον καναπέ, ανοικτά δύο κουτιά με πίτσα και μπόλικες μπίρες. Λίγο πιο δίπλα, ανακατεμένα, κουπόνια του Στοιχήματος. Οι φίλαθλοι οπαδοί παρακολουθούν τον αγώνα φορώντας φανέλες και καπέλα της εθνικής ομάδας που υποστηρίζουν. Αυτή θα μπορούσε να είναι η εικόνα ενός μέσου σαλονιού τις ημέρες του Μουντιάλ, με αγορές ειδικά για την περίσταση και την καλύτερη παρακολούθηση των αγώνων, τουλάχιστον κατά τα ελληνικά πρότυπα.

Ένας ολόκληρος οικονομικός κύκλος ξεκινά ήδη πριν από το πρώτο σφύριγμα και τη σέντρα των αγώνων. Συνολικά για όλα αυτά τα προϊόντα και τα αγαθά που η παραπάνω σκηνή περιελάμβανε, ο Έλληνας οπαδός και φίλος του ποδοσφαίρου θα ξοδέψει πάνω από 1 δισ. ευρώ παρακαλώ!

Σύμφωνα με το "Βήμα" μόνο στο Στοίχημα και τηρουμένων των αναλογιών με τις πιο πρόσφατες μεγάλες διεθνείς διοργανώσεις, του Μουντιάλ του 2006 και του Εuro του 2008, αναμένεται να τοποθετηθούν περίπου 400 εκατ. ευρώ, στο έτοιμο φαγητό τουλάχιστον 200-250 εκατ. ευρώ, στην αγορά αθλητικών ειδών, με άμεση ή έμμεση αναφορά στο Μουντιάλ, στις ποδοσφαιρικές ομάδες που συμμετέχουν και στους παίκτες ακόμη 20-30 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα τονώνεται και η κυκλοφορία στα καταστήματα και στο Διαδίκτυο, προϊόντων, δώρων ή βιβλίων που αναφέρονται είτε αποκλειστικά είτε σε μεγάλο βαθμό στη «στρογγυλή θεά», ενώ τουλάχιστον 300-350 εκατ. ευρώ αναμένεται να διοχετευθούν στην αγορά νέων τηλεοράσεων και στην εγκατάσταση ηχοσυστημάτων, κυρίως από ιδιοκτήτες μεγάλων καφέ και σημείων συνάντησης σε κεντρικές ή πολυσύχναστες συνοικίες και δρόμους.

Η δυσμενής μάλιστα κατάσταση που επικρατεί στα πορτοφόλια έχει ωθήσει όλες τις εταιρείες οι οποίες έμμεσα ή άμεσα εμπλέκονται στη «βιομηχανία» αυτή με το έντονο αθλητικό χρώμα να προχωρούν σε σημαντικές προσφορές.

Έτσι, για παράδειγμα, στον χώρο των ηλεκτρικών ειδών προβάλλονται εκπτώσεις, μειώσεις τιμών, απορροφήσεις κόστους μεταφοράς ή φόρων, προσφορές για την αγορά ή τοποθέτηση δύο ή περισσότερων συσκευών τηλεόρασης πολλών ιντσών.

Μεγάλες αλυσίδες φαστ φουντ, κυρίως πιτσαρίες, ακόμη και συνοικιακά σουβλατζίδικα προσφέρουν δωρεάν φαγητό ή ποτά ανάλογα με το κόστος της παραγγελίας, προσφορές στη δεύτερη ή τρίτη παραγγελία μέσα στην ίδια εβδομάδα ή εντός δεκαημέρου, μειώσεις ακόμη και 40%-50% στις τιμές των δημοφιλέστερων ειδών τους, προνομιακές τιμές για αυτοπρόσωπη παραλαβή της παραγγελίας από τα καταστήματα κ.ά.

Για να γίνει αντιληπτό πάντως το μέγεθος του τζίρου αυτών των καταστημάτων, σύμφωνα με έρευνα της Εurostat, η οποία αναφερόταν στην ποσότητα έτοιμου φαγητού που καταναλώνουν οι κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ενωσης και στο κόστος του ανά χώρα, ο Ελληνας ξόδευε 600 εκατ. ευρώ ετησίως σε αυτόν τον τομέα, με περίπου το 1/3 του ποσού αυτού να δαπανάται σε ημέρες ποδοσφαιρικής αγωνιστικής δραστηριότητας.


Αξίζει να σημειωθεί ότι η έρευνα είχε λάβει χώρα το 2008, χρονιά του Εuro, με τη δεύτερη συνεχόμενη συμμετοχή της Εθνικής που, σύμφωνα με υπολογισμούς αλυσίδων έτοιμου φαγητού, αύξησε τον τζίρο τους κατά 30% τις ημέρες που αγωνιζόταν η ομάδα του Οτο Ρεχάγκελ σε σχέση με τις υπόλοιπες ημέρες του χρόνου.

Γενικά τις ημέρες του Εuro 2008 οι πιτσαρίες και τα σουβλατζίδικα είδαν το ταμείο τους να γεμίζει κατά 20%-25% περισσότερο σε σχέση με τον υπόλοιπο χρόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου