ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ME ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΒΙΝΤΕΟ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑΡΑ ΜΑΣ!!

ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ BLOG, ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΠΟΨΕΙΣ, ΑΦΗΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ''ΟΠΑΔΩΝ'' ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ.



Τα κειμενα της σελιδας δεν εκπροσωπουν το σωματειο και την ευθυνη φερουν μονο οι συγγραφεις των. Επιτρέπετε η αναδημοσίευση μονο οταν αναφαίρετε το blog. Στο blog θα εκφραζονται και πολιτικοποιημενες αποψεις και κοινωνικα θεματα, περα απο την ενημερωση σας γυρω απο αθλητικα θεματα.

Τρίτη 27 Απριλίου 2010

ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ

Πριν λιγα λεπτα ενημερωθηκαμε απο τον Κυριο Κατσιγιαννη για την παραιτηση του απο την ομαδα.
Μολις λαβαμε με ηλεκτρονικο ταχυδρομιο το κειμενο που ακολουθει και το ανεβαζουμε χωρις κανενα αλλο σχολιο!!


ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ 26/04/10

ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΟΝ ΑΓΝΟ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑΝΟ ΦΙΛΑΘΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΑΛΟΓΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΗ ΠΡΟΒΙΒΑΣΜΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΜΑΣ ΣΤΗ Γ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΖΗΤΑΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.

ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΜΕ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ ΝΟΙΩΘΩ ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΠΡΟΣΒΕΒΛΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΠΡΟΦΥΛΑΞΩ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΜΟΥ ΥΠΟΒΑΛΛΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΕΙΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ ΤΟΥ ΑΟ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΝΕΟΛΑΙΑ.

ΚΥΡΙΕ ΣΕΒΑΣΤΟΠΟΥΛΕ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.ΑΠΟΣΥΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΤΕ ΤΑ ΗΝΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ.

ΔΕΝ ΖΗΤΑΩ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΣΟ ΖΗΛΟ ΘΕΛΑΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙΤΕ ΣΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου